Bedelli Sosyal Forum 2014 son durum

Bedelli Askerlik Sosyal Forumuna hoş geldiniz.

Bedelli Askerlik Forum KAYIT

Şimdi katılın
amed
27yas27
ne oluyor lan aq millete seferberik emri gitmis
yohan
yohan88
arkadaşlar şimdi turgay güler in ülke tv deki bedelli askerlik açıklamasının olduğu programın vidiosunu izledim bi şey dikattimi çekti (yorumda)
Fatih
bedelli2015
Alin iste yorumda
bedellllli
bedellllli
ARKADASLAR BUNLAR NABIZ YOKLAMA AMA EGER BIZ BIRSEYLER YAPIP SESIMIZI CIKARMAZSAK EGER, YINE UZULEN TARAF OLUCAK PERISAN OLACAGIZ YAS 25 BEDEL 15 BASTIRALIM!!
yohan
yohan88
Arkadaşlar sizce bu hükümet tekrar 30 yaşa bedelli çıkartırmı ? ( bu kadar aptal mı bu hükümet )
mehmet tahir tekinhan
mttekinhan
kimse moral bozmasın.. Yaş ve ücret hiç belli deil.
tuna
tna
Şamil Tayyar: Bedelli benim karşı olduğum bir konu ama bekleyenler sevinebilirler ki partim benle aynı fikirde değil.çalışma devam ediyor
Avatar
Avatar
Beyler hazırlayacağımız bedelli videosu için yayınlatacak ulusal kanalı da bulduk sözünü de aldık Açıkel'den son haftalarımız yarın güzel bir senaryo yazalım
Hasan Yiğit
ranipka99
BEDELLİ YAŞI:30, ÜCRET:25 BİN TL (BİZ 25 İLE 28 YAŞ ARASI ASKERE)
Kerem
Ahilevs
BEYLER, HEPİMİZ SOSYAL MEDYADA, YAŞ VE ÜCRETİN DÜŞÜK OLMASININ İHTİYAÇ OLDUĞUNU ANLATAN VİDEO İÇİN FİKİR ÜRETELİM HADİ!!!
Sayfalar: 1 2 3 4 5
© Bedelli Askerlik · proplus · apple · İletişim · Mobile Version